2012. március 27., kedd

Oklevél a tényői oviban


Hát íme itt vannak a tényői oviban tartandó versmondó versenyre készített oklevelek. Igaz, hogy nem tartom jó ötletnek ekkora gyerekeket versenyeztetését, főleg nem versmondásból, de ha már egyszer a szülői munkaközösség aktív tagjai közé tartozunk páran, akkor hasznosítsuk is magunkat, már ahol engednek minket érvényesülni. Igazából szabad kezet kaptunk, csak a szöveg volt adott meg az, hogy hány darab kell belőle.


 Mirjam nagyon szépen rajzol, (erről már volt szó) nem olyan régen kapott is egy rajzverseny miatt oklevelet, egy egyszerű fénymásolt, laminált papírdarabot... na, én ilyet nem akartam, ezért felajánlottuk, hogy a versmondó versenyre mi készítünk. Mivel szerintünk nagy szó, hogy a mi  ovink ZÖLD ovi ezt szerettük volna hangsúlyozni az anyagválasztással és a színekkel is.
Először terveztettem a sokat emlegetett Lajtmann Csabi barátunkkal  egy kedves logót erre az alkalomra, mivel az ovi jelenlegi emblémája nem tetszett, és különben is túl nagy és... közben már ki is gondoltam egy íves, kihajthatós formát.

Hogy ne legyen olyan puritán, raktunk rá egy pici rafia masnit.


Azt sajnálom, hogy a kaláka munkáról nem készültek fotók. Öröm volt látni, hogy mennyire együtt tudtunk dolgozni, bár hozzá kell tennem, hogy itthon mikor vágtam a beakasztható füleket, bizony járt a sniccer a kezemben, mivel az oklevelek 30%-át javítanom kellett :). Péter meg is jegyezte, hogy tarthatnék a felnőtteknek is kézműves foglalkozás, akkor tudna mindenki vonal ívén vágni.

                               



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése