2012. május 14., hétfő

Pudingos rózsa

Ilyet először Péter nővérénél, Aninál ettünk, a lánya, Orsi sütötte, ő túrótöltelékkel készítette. Nagyon finom és mutatós süti. Én egy sima kalácstésztából készítettem, viszonylag aprókat csináltam, hogy egyet meg tudjanak enni egyszerre a gyerekek. A formázásnak a fázisait szépen nyomon lehet követni Jade blogján.



Tehát a tésztám 1kg liszt, 5 dkg élesztő, 10 dkg cukor, 10dkg olvasztott vaj, 6dl langyos tej. Mindent összeöntök, bedagasztom, duplájára kelesztem, aztán átgyúrom, majd formázom, sütöm. Amíg kel a tészta van idő a töltelékkel foglalkozni. Most kétszínű pudingot főztem, 3-3,5 dl tejből csomagonként. Minden rózsa közepére egy-egy evőkanálnyi tölteléket tettem. érdemes sütés előtt lekenni, attól lesznek szép fényesek :)
Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése