2012. december 12., szerda

Mikulás túra

Múlt héten a betegségek ellenére készültünk a Mikulás túrára amit a Hatos tölgyhöz  szerveztek Tényőről és Kajárpécről. Sütöttünk mézes kalácsot, hogy legyen mivel megkínálni a Mikulást, előkerítettük mindenkinek a vastag overált és bakancsot. Összekészítettük reggel a sütésre szánt kolbászt, kenyeret és forró teát. Majd nekiindultunk. A templomnál találkoztunk barátaink egészséges tagjaival, a buszról is jöttek többen Győrből, majd elindultunk. Gyors egymás utánban megálltunk kétszer, egyszer megvártuk még az elején lemaradtakat, másodjára pedig Maya néni várt minket a kertkapuban egy kis pálinkával.
Szépen haladtunk, az út egyre emelkedett, aztán egyszer csak észre vettem, hogy Ármin kétségbeesett képpel próbálja tartani a tempót és zihál. Azonnal megtorpantam, megitattam meleg teával és Péterrel gyorsan megbeszéltük, hogy Árminnal visszafordulok ő meg megy tovább a lányokkal, ez Mirjamnak annyira nem tetszett, de aztán szépen ment tovább apja kezét fogva.
Én megszaporáztam a lépteimet, Ármin pedig a saját tempójában lesétált a buszmegállóba ahova aztán felmentem érte kocsival. Hazajöttünk és ő azonnal lefeküdt és el is aludt.
Péter készített jópár képet a Hatos tölgynél, ha nem jött volna közbe a calicivírus sokkal többen állnánk a fa tövében :).













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése