2013. július 7., vasárnap

Házi fagyi

Ilyen melegben miről is írhatnék :)

Persze néha veszünk dobozos fagyit itthonra, de gyakran készítünk házi fagyit is. Mivel nagy bánatomra fagyi gépem még nincs ezért a jégkrémes formát vettem elő. Maradt még egy pici meggy a fán, ezt a lányaink lekapkodták, kimagoztam pici cukorral, csepp vízzel felforraltam egy kis vaníliás pudingporral besűrítettem, bevallom ez a vacsorára készített tejberizshez készült, de mivel több maradt mint amit a gyerekeim pirulás nélkül meg mertek volna enni a kis lábosból ezért botmixerrel pürésítettem, elővettem a hűtőből a házi natúr joghurtot, édesítettem mézzel majd rétegezve a formába kanalaztam.
Az éjjel szépen megfagyott, volt rá ideje, nem nyitogatta három türelmetlen gyerek a fagyasztó ajtaját, hogy "mikor fagy már meeeg?!" és délelőtti melegbe előkaptam a meglepetést :).





Péter nehezményezte, hogy neki miért nem csináltam sós fagyit, már van elképzelésem, az éjjel neki hűl majd a finomság...de addig psszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése