2013. december 13., péntek

Hozzá nem értés és következményei

Magamra hoztam ma délelőtt a frászt rendesen.
Van egy véletlenül létrehozott oldalam (vagy mim) ettől szerettem volna szabadulni, elkezdtem olvasgatni, nyomogatni aztán roppant mód elegem lett az egészből és szépen bejelölgettem, hogy nem szeretnék semmit ezzel az oldallal kapcsolatban... Miután hátradőltem és örültem magamnak, hogy ezt is elintéztem, jött a megvilágosodás miután próbáltam a blogot megnézni... az egész blogot az utolsó betűvel együtt töröltem!

Hát kivert a víz, hívtam kétségbe esve Pétert, hogy mit tettem én szerencsétlen, ő próbált vigasztalni... aztán elkezdtem kutakodni és gyerekek (!) vissza lehetett még állítani, igaz így az a nem kívánatos oldal is maradt a gépemen, de egye fene, csak a blogom meglegyen. Eddig nem is gondoltam bele, hogy mennyire fontos nekem ez a néhány olvasó, meg azok blogok listája akiket én olvasok! Otthon vagyok már a blogon, nagyon fájna, ha újat kéne csinálnom, meg az a sok bejegyzés, meg a képek., szóval rossz lenne ha tényleg eltűnne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése