2010. november 26., péntek

Nem csak komolyzene kedvelőknek

Férjem komolyzene rajongó, én a népzenét is nagyon szeretem. Néha keresgélünk a neten és találtam két olyan linket amit meg szeretnék veletek osztani. Az elsőnek annyi a története, hogy Péter kb. 10 évvel ezelőtt hallotta véletlenül munka közben David Gilmour-tól Nadír dalát a gyöngyhalászokból. Aki nem szereti a komolyzenét annak is ajánlom meghallgatásra mert valami teljesen más. Magával ragadó, szívfájdító…
A másodikra azért akadtunk rá, mert egy Liszt portré avatásán előadható művet kerestünk „king s singers”-es stílusban. Amit most ajánlok nektek az egy Kodály mű, ismertem és énekeltem is, csak nem tudtam, hogy ez Kodály... Ez is fantasztikus a maga műfajában. Hallgassátok, megéri!

Ha valaki ráakad a King s Singers–től Liszt feldolgozásra az jelezze nekünk, mert mi sajnos nem találtunkL.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése