2011. december 30., péntek

A velencei bába

Ez most egy könyvajánló bejegyzés.

 Ezt a könyvet Pétertől kaptam karácsonyra. Amint tudtam nekikezdtem és alig 3 nap alatt elolvastam. Nekem Ken Follett Katedrálisa jutott róla eszembe (azt se bírtam letenni).
A könyv (meglepő módon) egy bábáról szól, aki Velencében él és nem mellékesen zsidó. Abban az időben zsidó orvos, bába nem segíthetett keresztény emberen, ő mégis elmegy egy 2 napja vajúdó nemes asszonyhoz és  megpróbálja a lehetetlent... jó sok kacskaringó után hirtelen jutunk el a könyv végére és egyfajta hiányérzet maradt bennem, szerintem nem csengette le kellőképpen az író a végét, de nekem nagyon tetszett és egy hétvégére pihentető olvasmány. Megkerestem a neten itt elolvashatjátok a részletes (szerintem túl részletes) leírást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése