2012. október 8., hétfő

Apa süt

Amíg én a hétvégén a kosárfonás rejtelemivel ismerkedtem teljes mértékben Péterre maradt a háztartás :). Mondhatom derekasan helyt állt! Jamie Olivert meghazudtoló  ebéddel látta el a gyerekeket és még le is fotózta, hogy meg tudjam nektek is mutatni. Igazából 4 féle calzonét sütött és mellé egy könnyű levest tálalt. Nagy sikere volt, de nekem még maradt egy kevés vacsorára, így beszámolhatok róla, hogy nekem van a legügyesebb férjem! (Akinek ez nem elég meggyőző az itt még láthat tőle pár dolgot ;) )

Szóval, calzone: a tésztája egy sima kenyértészta, Péter olajjal elkevert tejföllel megkente  a közepét, majd jött rá a töltelék.


A bal oldali tésztára juhtúró, kolbász, párizsi, kakukkfű és oregánó került, a jobb oldalira juhtúró helyett paradicsom.


Összefogta a tészta két oldalát és összecsipkedte, ilyen alakúra.


Édes változatban a kinyújtott tészta ugyan úgy megkapta a tejfölös lekenést, majd a bal oldalira tehén túró, körte és töppedt édes szőlő került. A jobb oldalira előfőzött birsalma és t.szőlő :).
Ezt a tésztát is összecsippentette. Tepsibe került és...


... a sós változatot tejföllel kente le...


...az édes tésztát pedig megszórta cukorral és mikor félig megsült, vizes ecsettel áttörölte.


Az elképzelése szerint a cukornak karamellizálódnia kellett volna, de mivel ez nekem meglepetés volt ezért nem kérdezte meg, hogy azt mégis hogyan kéne. A válasz elég egyszerű, pár perces grillfokozat megadta volna a cukornak a megfelelő hőfokot!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése