2013. szeptember 3., kedd

Évnyitó

A gyerekeink iskolája nagykorú lett, már csak nekünk az iskola fenntartóinak, tanárainak, diákjainak kell felnőni a feladathoz... :)

Bájos volt az évnyitón felszálló 21 lufi (ugye 21 éves, waldorf szemlélet szerint ekkor válik nagykorúvá), a gyerekek ujjongva számolták ahogy egyesével felengedték a tanárok a színes léggömböket és gondolatban küldtek vele egy -egy jókívánságot is hátha valaki ott a magasban meghallja.

Köszöntöttük az újonnan jött gyerekeket, tanárokat, a gyerekek kaptak gyertyát égő kis lánggal, a  tanárok rózsát, szépet, de nem szúrósat.

Hűvös volt és borongós az idő, de örültünk, hogy újra együtt vagyunk, újra beleszokunk a hétköznapokba, felvesszük a tempót és csináljuk tovább a dolgainkat.

Már készülök több új dologra az iskolával kapcsolatban, évek óta vezetek kézműves szakkört, idén újra magamra maradtam a feladattal,  de gondoltam egy nagyot és bővítem a repertoárt és a korosztályt is. Hiszem, hogy tudok újat mutatni a nagyobb gyerekeknek is, nem csak az alsósoknak.

Holnap Mirjam is átmegy a virágkapun és elkezdődik számára is az iskola, azt hiszem elérzékenyültem :)...


1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni Dr. Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy Dr. Duma segít az embereken. Örülök, hogy a lányom Dr. Duma segítségével megszabadult a drogfüggőségtől, köszönöm Dr. Duma az erős varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba Dr Dumával:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés