2012. augusztus 8., szerda

Egy fülbevaló története

Ha Kapolcson a Művészetek Völgyében járunk (természetesen a programok ideje alatt) akkor mindig kapok valami apróságot. Hol egy kedves bögrét, hol egy kis ékszert. Kb. 5-6 évvel ez előtt egy fülbevalót kaptam. Nagyon szerettem, gyakran hordtam. Egyik alkalommal valahogy nem figyeltem oda és kiesett a fülemből... hiába kerestem, nem lett meg. Elszomorodtam, mert hozzám nőtt és mégiscsak a férjem választotta nekem. Idén, hogy voltunk Kapolcson eszünkbe jutott, hogy hátha itt van az a kedves hölgy akitől vettük anno az első fülbevalómat. Megtaláltuk, viszont olyan fülbevalót nem találtam a rengeteg kitett ékszer között. Próbáltam magyarázni, hogy milyen is, mert nem vittem magammal a megmaradt fél párat. Pár perc tanakodás után, elővette a fülbevalón logó kis díszt, hogy ilyen volt? Felragyogtam, igen! Már csak arra kellett rájönni, hogy vajon milyen hosszú, bár engem az sem zavar ha az egyik egy kicsit másmilyen. Megcsinálta nekem és nagyon örültem :)


Mikor hazaértünk megkerestem az ékszeres dobozomban az árván maradt fülbevalót és összehasonlítottam, teljesen ugyan olyan, csak a régit meg kellett tisztítani. Kitaláljátok melyik a régi?



Hogy megköszönjem neki innen messziről ideírom a nevét: Németh Orsi.

3 megjegyzés:

  1. hihetetlen,


    úgy szeretem, amikor ilyenek történnek
    ugye a szemből nézve jobb oldali a régi??:)))vagy a bal?:)))

    VálaszTörlés
  2. :) A bal, a tisztítás után egy kicsit elment róla a "patina", majd hordom és újra besötétednek a mélyebb részek.

    VálaszTörlés
  3. Németh Orsi ilyen, nekem is kicserélte -meglátván- az elszíneződött kapcsomat.

    VálaszTörlés