2012. augusztus 5., vasárnap

Hazatértünk :)



  • Az intenzív 3 napos "nyaralásból" jöttünk meg tegnap este. Férjem unokája, Amira és az ő anyukája, Dia is velünk tartott két nap erejéig. Egy barátunk kis házában voltunk nem messze a Balatontól. Jókat fürödtünk a 26 °c-os vízben, kompoztunk egyet és még Kapolcsi sétálgatás is belefért a programba. A lányaink élvezték, hogy Dia kocsijában utazhattak, Ármin pedig azt, hogy csak ő volt velünk, így nem kellett a lányok csacsogását hallgatnia és a figyelmünkön osztoznia velük. 
  • Gyerekkoromban meg voltam győződve arról, hogy az igazi kikapcsolódáshoz hozzá tartozik a teljes ellátás egy hotelben, felnőtt fejjel ez már nem ilyen egyértelmű. Nekem nem okoz gondot, hogy gyorsan összedobjak valami meleg ételt, az se baj, ha nem délben ebédelünk és mivel nyaralunk a gyerekeknek is megvan engedve a nem éppen főtt étel kategóriába tartozó falatok elfogyasztása. 
  • Akkor most nézzünk pár fotót ami készült:




Ezek a kompon készültek, természetesen nem adják vissza a kékséget, meg az egész hangulatot, de legalább megpróbáltam megörökíteni.



Ezen a képen jószerével csak én tudom kisilabizálni, hogy a színes úszógumival Mirjam, a kék fürdőnaciban Ármin, a kép közepétől balra rózsaszín úszógumival Ráhel , a bal sarokban pedig Dia, Amira és Péter látható :D


Készül a homokvár, különböző gyümölcsformákból.


Ez pedig Kapolcson készült egy bábelőadáson, amit nagyon élveztek a gyerekek.


2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!

    Örülök, hogy jól éreztétek magatokat,nem is tudtam, hogy Péternek unokája is van:-))
    Nagyon édes a kis Amira, és az Alkotász lurkók is.
    Kapolcsért picit irigy vagyok, mi az idén sem jutottunk el:-(
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Mi se jutunk el minden évben, de ha tehetjük szétnézünk Kapolcson a hangulat miatt, meg mindig találkozunk ismerősökkel is...Hogy telik a nyaratok, egy kis pihenés belefér, ha Kapolcsra nem is jutottatok el?
    Szép napot!

    Eszter'

    VálaszTörlés