2012. szeptember 19., szerda

Hatos tölgy

"Kedves (Ismeretlen) Ismerősöm! Először is engedd meg, hogy tegezzelek, úgy gondolom, én vagyok az idősebb. Győrhöz közel, Kajárpéc és Tényő között a Sokoró lankáin várom a kirándulókat, vándorokat több száz éve már. Az Ökotárs Alapítvány idén harmadszor indította útjára az Év Fája szavazást. Úgy gondoltam idén én is belevágok, hiszen nagyon sok barátom van, és a barátaimnak pedig valószínűleg még több barátja. Szóval, ha van egy perced, szavazz rám! Nincs túl sok tennivalód: - A következő oldalonhttp://evfaja.okotars.hu/dontosfak válassz ki - a 2. sorszámot kaptam a döntőben - és írd be mellém az e-mail címed; - Ezután nézd meg a postafiókod és a szervezőktől kapott levélben található linken érvényesítsd a szavazatot. Üdvözlettel: Hatos-tölgy"



Nekünk Tényőieknek nagyon kedves ez a fa, minden évben szervezünk kirándulást akár családilag, akár a barátokkal mindig megállunk itt egy kicsit pihenni, játszani. Régebbi képeket találtam amik akkor készültek mikor barátainkkal túráztunk. 



Ha van pár perced szavazz erre a fára, az Ő nevében is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése