2012. szeptember 23., vasárnap

Szülinap és házassági évforduló

Tegnap délután ünnepeltük Mirjam 6. szülinapját és a mi 10. házassági évfordulónkat. Sütöttem-főztem és jó sokat rakodtunk, hogy beférjünk a műhelybe. Meg is jegyezte egyik barátunk, hogy pár nappal ez előtt volt fenn nálunk, akkor még nem gondolta, hogy ilyen rend és tisztaság lesz mire jönnek bulizni :). Mindenki hozta a formáját, tehát hoztak sütit, bort, sört és Fecóék megleptek bennünket egy nagyon finom vaddisznó sülttel (na az mind az utolsó falatig elfogyott!). Már írtam róla, hogy nálunk hogyan zajlik a vendéglátás, ez most is hasonlóképpen alakult, talán a gyerekeket hagyjuk jobban kibontakozni. Péter készült egy-két meglepetéssel a gyerekeknek, íme az egyik:


Borka hintázik, én is kipróbáltam, nem egyszerű rajta megmaradni, de a gyerekek nagyon ügyesek!


Amira lovagol, ha nem a lovon vagy a hintán ült akkor a macskáinkat kergette, elég jól bírták a gyűrődést :).


Mirjam egyedül (!) felmászott a körtefára, hogy a kötélen bemutassa a tudományát.


Gyerekek egy része épp sakkozik, meg diót törtek, meg rajzoltak, meg legóztak, meg...


Rögtönzött kiállítás alatt, mellett... folyik a beszélgetés.


Fontos dolgok vannak készülőben. Visszük fel a műhelybe a tortákat
  és a töltött káposztát.


 A képek sajnos csak telefonnal lettek készítve, ráadásul ugye sötétedett is, de talán a hangulatot vissza tudja adni némiképp. Amint látjátok két torta van, egy nagy Mirjamnak és ...




... egy picike Fecónak! Mivel egy napon születtek.


Közös gyertyafújás.

A barátainktól nem igazán tudtam kicsikarni, hogy megkérdezzék hogyan készült a torta...viszont ide se írom le :p.
Aki nagyon kíváncsi az írja be a keresőbe, hogy mintás piskóta és egy csomó lehetőségből válogathat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése