2013. március 23., szombat

Maci csoki


Biztos sokan emlékeztek erre a csokira, gyerekkorom egyik kedvence volt. Véletlenül bukkantam rá egy hipermarket csokis gondolái között sétálva. Egy kis nosztalgia vezérelt, meg az, hogy a csomagolás szerint eredeti recept szerint készült... 
Vártam vele pár napot mire meg mertem kóstolni, bevallom féltem a csalódástól. 
Az illata határozottan emlékeztetett ama régi maci csokira, a benne lévő aprított mogyoró is stimmel, az íz... nos a csokoládé szerintem jobban olvadt a számban, vártam egy jófajta tejcsokoládés élményt, hát az elmaradt. Bár lehet, hogy régen is ilyen volt, csak az idő szépítette meg az emlékét. A gyerekeim mindenesetre megették.
Kinek mi volt a  kedvenc csokija? 

4 megjegyzés:

  1. Én a Kajla csokira emlékszem, meg a Piros mogyorósra (bár ez még kapható, de már régen nem az igazi), viszont a nagy kedvencem a Tarantella keksz volt. Na, azt azóta sem láttam....

    VálaszTörlés
  2. Kajlát is láttam a Maci mellett :), viszont azt nem szerettem. A tarantella kekszre nem emlékszem...

    VálaszTörlés
  3. Lehet, sokkal öregebb vagyok, így Te nem ismerted: Anna nevű csoki. Rózsaszínű papírba csomagolt, a mostani kis sportszelethez hasonló formájú és méretű volt, és olyan, de olyan finom...:) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem emlékszem az Anna csokira, de megnéztem a neten, a csomagoló papírját megtaláltam, de így sem ugrik be... '78-as vagyok :)

      Törlés