2013. március 12., kedd

Reggel

Kicsit döcögősen indult, de aztán belelendültünk. Fél hétkor Péter rájött, hogy kevés lesz a ragasztó itthon egy sürgős munkához, ezért az lesz a legjobb ha én viszem a gyerekeket suliba. Gyors telefon, hogy vinném én  a barátok gyerekeit is, mivel általában ők szokták vinni a mieinket. Apuka mondja rendben. Pár perc és csörög a telefon, anyuka hív, hogy neki is be kell menni Győrbe (földhivatal, miegymás) vigyük külön  a kölyköket. Befontam mindenki haját, ellenőriztem, hogy senki nem papucsba ül be a kocsiba, elköszöntem életem párjától miután megkaptam az eligazítást, hogy mit hozzak még feltétlenül és mentünk az oviba. Ott gyors elköszönés, majd tovább Győrbe a suliba, csak menet közben egyszer megálltunk a pékségnél, hogy némi tízórait és a kocsiban bekapható falatokat vegyünk. A következő állomás a suli volt, ahol Ráhel tanítónénijének odaadtuk az igazolást múlt hétről, Ármin tanítónénijének pedig 5-6 méter fehér géz anyagot, mivel dráma nap lesz és kell a díszlethez...Miután magukra hagytam csemetéimet mehettem beszerezni az anyagokat. Kicsit hezitáltam, hogy 30 mikron vagy 40 mikron legyen a fólia vastagsága, hogy az átlátszó ragasztószalag vagy a barna ragaszt e jobban, de sikerült mindent megvennem majdnem egy helyen. És iparkodhattam haza, nehogy férjuram éhen halljon fél kilenckor már a rántottáját sütöttem :)!
Beáztattam a tapétaragasztót, kitisztítottam a szórópisztoly fejét, kerestem teaszűrőt, hogy a festéket le lehessen szűrni (4 db van a műhelyben, ez ugye úgy lehetséges, hogy mindig kell 1 db, de az épp nincs meg ezért felkerül a konyhámból egy eddig rendeltetésszerűen használt példány...így lett 4 db a műhelyben)meglett a műhelyi mivel két hete rakodok, így elég sok dolgot feltérképeztem ott. Igaz 11 lett mire beágyaztam magunk után, mert az valahogy elmaradt reggel. Ebédre csak egy kis pácolt sertésmájat sütök krumplival, levesünk meg maradt tegnapról. Vár még rám a paraván festése...
Elfogyott a teám mennem kell, jövök nem sokára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése